На часовима пројектне наставе ученици одељења III/4 решавали су еколошке изазове у градским срединама као што су недостатак зелених површина, загађење ваздуха, отпад и мобилност. Најуспешнија тимска решења послата су на конкурс Школски климатски изазов „Град и климатске промене“. Школски климатски изазов  је такмичење, маратон, у дизајнирању решења која доприносе постизању одрживог развоја и смањењу утицаја климатских промена. Осмишљен је као вид пројектне, односно проблемске наставе, с обзиром да ученици имају задатак да пронађу решења на проблемску ситуацију коју су сами изабрали да решавају и то прво у виду идејног решења тј. нацрта, а касније у форми прототипа, уз помоћ Дизајнатон метода из Холандије. 

Ове године у такмичењу је учествовало 400 основаца из 74 школе. На завршном панелу Школског климатског изазова, одржаном 21. јуна, проглашена су четири победничка тима основаца који ће почетком следеће године учествовати на Глобалном Дизајнатон панелу где ће имати прилике да виде идејна решења ученика из 45 земаља света. Међу победницима је и тим наше школе „Барилијевци хуманитарци“ који чине Милица Младеновић, Софија Прица и Ива Ратковић са ментором – учитељицом Зораном Трбовић. Ученице су на креативан и свеобухватан начин одговориле на постављен задатак. Осмислиле су „Парк за децу са инвалидитетом“ са рециклажним справама за прилагођени инклузивној игри. Прототип представља три различите справе за игру које показују своју функционалност помоћу micro bita и једноставне електронике. Честитамо!