Драги ученици и родитељи,

До сада су сви наставници, стручни сарадници, ученици и родитељи наше школе обраћали пажњу, како на своје, тако и на понашање ученика/деце на платформама за учење које користимо у раду. На основу досадашње комуникације нисмо приметили, нити нам се ико од ученика и родитеља до сада пожалио на нека непримерена понашања током рада на платформама за учење које користимо или вибер групама.

Ово сазнање је за велику похвалу и говори нам да се исплатио уложени труд и дељени савети током боравка у школи који ево сада дају сјајане резултате. Будмио заједно поносни на то! Надамо се и очекујмо да то тако и остане.

Ипак, желимо да вам скренемо пажњу да је од изузетне важности да међусобна комуникација током боравка на платформама за учење између наставника и ученика; ученика и ученика; наставника и родитеља остане у етичким оквирима и у складу са примереним речником који поштује личност саговорника, односно који не вређа част, углед и достојанство.

Такође, обавештавамо вас да би евентуално непримерено понашање ученика могло утицати на оцену из владања на крају школске године. Уколико би школа дошла до сазнања о дигиталном насиљу између ученика које се наставља и поред тога што смо вас информисали о томе, и представља посебан ризик по ученика/ке изложене насиљу, бићемо у обавези да поднесемо пријаву надлежном Министарству унутрашњих послова и о томе известимо надлежну Школску управу.

Рачунамо да до тога заиста неће доћи и још једном вам се захваљујемо на дивној досадашњој сарадњи и разумевању.

Будимо уз своју децу, помогнимо им да током овог периода остану здрава, насмејана и спремна за наредна постигнућа у учењу и целокупном развоју.

Остајте нам у здрављу.

ПРАВИЛА ПОНАШАЊА НА ПЛАТФОРМАМА ЗА УЧЕЊЕ НА ДАЉИНУ

  1. При међусобном обраћању служимо се речником који поштује туђу личност односно које не вређају част, углед и достојанство.
  2. Приликом слања радова, задатака водимо рачуна да пропратни текст сажето говори искључиво о теми на којој смо радили.
  3. Уколико нам се не свиђа нечији јавно постављен коментар у оквиру предмета, не одговарамо на њега.
  4. Било који вид дигиталног насиља пријављујемо одељењском старешини слањем личне поруке наставнику на вибер групу коју са њим имамо.